רכבים למכירה במרכז

Facebook
Twitter
LinkedIn

רכבים למכירה במרכז – גרים בלב ת"א?

אזור המרכז הוא האזור הפעיל ביותר בישראל, הן מבחינת מקומות מגורים, הן מבחינת מקומות תעסוקה והן מבחינת כמות הרכבים על הכבישים. לא סתם בכבישי המרכז תוכלו למצוא כיבשים של 4-6 נתיבים. כמות הרכבים שיש על הכבישים כמעט שווה לכמות בני האדם הנמצאים בעיר מדי יום. אומנם אין הרבה מקומות חניה כי הכול תפוס, אולם ללא רכב פרטי יהיה לכם קשה להגיע ממקום למקום. כמובן שתוכלו ליהנות מהתשתיות המפותחות של התחבורה הציבורית במרכז אולם אין תחליף לנוחות, הזמינות והיעילות של רכב פרטי שתוכלו בעזרתו להתנייד ממקום למקום בלי להיות תלויים בשעה שמגיע האוטובוס, במחיר מופקע לנסיעה במונית או במטרונית כזו או אחרת שמצריכה החתמה ומילוי של הכרטיס. מחפשים רכבים למכירה במרכז? הינה כמה טיפים שיעזרו לכם להכין את עצמכם ולבצע רכישה נכונה עבורכם.

רכב חדש או יד שנייה?

ראשית ההתלבטות תהיה האם לרכוש רכב חדש או יד שנייה. החלום של כל אחד הוא לנסוע ברכב חדש ובאזור המרכז תוכלו לראות שרוב הרכבים בכבישים הם רכבים חדשים. יש לך 2 סיבות: ראשית איכות החיים במרכז גבוהה יותר ומרבית האנשים הגרים במרכז יכולים לאפשר לעצמם לרכוש רכב חדש. הסיבה השנייה היא שבשל התחרות הגבוהה בשוק הרכבים לאורך השנים מתפתחות אפשרויות נוספות להסדרי רכישה לרכבים חדשים וגם ניתן לנצל מבצעים בתאריכים מסוימים במהלך השנה שיכולים לחסוך לכם בין 10% ל-30% מעלות הרכב.

מסלולי רכישה אפשריים לרכישת רכבים במרכז:

  • רכישה במחיר מלא – אם חסכתם כסף ואתם יכולים לבצע רכישה מלאה של הרכב בתשלום אחד (העברה בנקאית או שיק מזומן או כרטיס אשראי) לצורך העניין אז תוכלו אפילו לזכות בדרך כלל בהנחה נחמדה מהגוף המוכר.
  • רכישה במימון חלקי/מלא – אם תחפשו רכב למכירה תל אביב או בכלל במרכז הארץ תוכלו למצוא הרבה רכבים במסלול רכישה זה. כלומר מסלול רכישה במימון חלקי או מלא של חברת אשראי חיצונית המקושרת לחברת הליסינג ומאפשרת לכם לקבל מימון (הלוואה לרכישת הרכב) בתיווך חברת הליסינג. בהתאם למצב האשראי שלכם והסימונים שלכם בחשבון תוכלו לזכות במימון חלקי או מלא (או לקבל סירוב אם מצבכם בחשבון לא טוב. במקרה כזה גם לא כדאי לחשוב על רכישת רכב). בכל מקרה של 100% מימון לרכב או חלקי תצטרכו לשלם כמה אלפי שקלים אגרות, אבזור ועוד. במידה ומדובר במימון חלקי תצטרכו להוסיף גם את ההפרש משווי העסקה כמובן.
  • רכישת רכב בליסינג – מדובר בשיטת מכירה מוכרת בכל הארץ ובמיוחד באזור המרכז. כאן אתם בונים למעשה על ההכנסה החודשית שלכם והעמדה שלה מול ההוצאות החודשיות שלכם. אם נשאר לכם קצת כסף בצד כל חודש תוכלו לעשות עסקת ליסינג משתלמת שתסדר לכם רכב חדש/יד שנייה מחברת הליסינג. שיטה זו אומרת שאתם משלמים סכום מסוים עם רכישת הרכב, סכום מסוים בכל חודש בתשלומים למשל 3 שנים ולאחר 3 שנים משלמים את יתרת הערך של העסקה בתשלום סופי כדי לקחת את הרכב. בדרך כלל תהינה גם אפשרות להחליף את הרכב ברכב חדש ולהתחיל לשלם מחדש במקום לשלם את התשלום הסופי של הרכב (ואז יוצא שפשוט שילמתם על הירידה בערך של הרכב לאורך התקופה וקצת יותר מכך כמובן).

טיפים לרכישת רכבים בתל אביב והסביבה:

לא משנה אם אתם מחפשים רכישה למכירה בת"א, רכב למכירה יד 2 או חדש ברמת גן, רכב למכירה בצפון, בחולון או רכב למכירה בבת ים – כל אלו נמצאים באזור המרכז ולכן המחירים והאפשרויות שיעמדו בפניכם יהיו זהים בדרך כלל לכל תושבי המרכז. עם זאת, מומלץ שלא לוותר על בדיקות שונות לרכב, מי הבעלים הקודמים שלו, כמה קילומטראז' יש לו ועוד. אם יש באפשרותכם לרכוש רכב חדש לשנים קדימה בדרך כלל זו תהיה האופציה הטובה ביותר, במיוחד בכבישי תל אביב והמרכז.

 

תוכן העניינים