רכב למכירה יד 2

Facebook
Twitter
LinkedIn

לפני רכישה של רכב יש 2 מה צריך לבדוק?

רכישה של רכב למכירה יד 2 יכולה להיות פתרון זול ונוח יותר כאשר אנו רוצים להתחדש ברכב מצד אחד אך אין לנו תקציב גדול עבור רכב חדש מצד שני.

מצד שני כאשר מדובר על רכבים למכירה יד 2 חשוב לבצע בדיקות שונות אודות הרכב ובעליו לפני שרוכשים אותו, אחרת עשויים ליפול בפח למקרה מרמה כזה או אחרת או לכל הפחות בעל רכב שמכר לנו רכב תקול שתיקונו כבר הופך את העסקה ללא משתלמת בעליל.

הינה כמה דברים שכדאי לבדוק בקניית רכב.

ייתכן והתוכן הבא יהיה רלוונטי עבורך:

הכנות לקראת רכישה של רכב למכירה יד 2:

כאשר אתם מחפשים רכבים למכירה יד שניה חשוב לבדוק כמה דברים בנוגע לרכב לפני שאתם מגיעים לפגיעה, לבחון את ההרגשה שלכם בנושא וכמובן להגדיר תקציב שבו אתם רוצים לעמוד לרכישת הרכב שלכם.

בצעו מעט שיעורי בית אודות סוגי הרכבים המומלצים באותה תקופה.

גם במידה ואתם מתעניינים ברכב מסוים בדקו לאחר מכן את סוג הרכב באינטרנט, מהם היתרונות והחסרונות שלו וכו'.

לאחר מכן כדאי להרים טלפון לבעל הרכב ולשאול אותו מספר שאלות אודות הרכב, שנת הרכב, בעלים קודמים, האם יש תיעוד ממוסך מורשה לגבי הטיפול שנעשו ברכב, האם הרכב אינו משועבד או מעוקל ועוד.

בדיקות הרכב בעת הפגישה עם הלקוח:

כעת בשלב הפגישה עם הלקוח יהיה עליכם לבצע מספר בדיקות לרכב בעצמכם.

אל תתביישו להשקיע כמה דקות בבדיקה פיזית של הרכב: החל מפגיעות שונות בשלדה שלא הוזכרו במודעה של הרכב, דרך נזילת שמן מתחת למנוע וכמובן לבדיקת המנוע עצמו.

כמובן שאנו לא מצפים שתבדקו את הרכב כמו מכונאים המומחים בתחום אולם לא צריך להיות מומחה בתחום כדי לזהות שהמנוע אינו עובד חלק או אם יש נזילה של שמן מתחת למנוע.

בדקו את העשן שיוצא מהאגזוז ואפילו קחו את הרכב לסיבוב. בדקו שההתנעה חלקה, שהרכב מתאים לכם מבחינת נוחות וחוויית הנסיעה.

פתחו את תא המטען לראות שהוא נקי ומסודר מה שיכול להעיד על טיפול נאות ברכב.

ביצוע בדיקה לרכב למכירה:

גם אם הבדיקה הכללית שאתם עשיתם לרכב מוצאת חן בעיניכם, לעתים ישנן תקלות הנסתרות מן העין שלכם.

תקלות אלה מתגלות על ידי אנשי מקצוע המתמחים ברכבים, על ידי מחשבים שמחברים לרכב כמו למשל בדיקת פליטת גז מהרכב, כיוון ההגה ועוד.

כמובן שעלות בדיקה לרכב במוסך מורשה תעלה לכם כמה מאות שקלים אולם כאשר מדובר על רכב בשווי עשרות אלפי שקלים בדיקה זו היא בגדר חובה.

כאשר מדובר ברכבים זולים ופשוטים יותר אפשר גם להסתפק בבדיקה פיזית שלכם.

בכל מקרה חשוב לזכור כי רכישת רכב יד 2 היא איננה רכישה של רכב חדש ולכן אל תצפו לקבל את הרכב כחדש מהניילונים.

מציאת רכב יד שנייה בצפון:

אם אתם גרים באזור הצפון ומעוניינים ברכישת רכב יד שנייה הרי שתוכלו למצוא מגוון אפשרויות מכירה.

רכב למכירה בצפון יכול להתרשם באתרי מודעות יד שנייה, מודעות רכבים וכמובן ניתן גם למצוא אינספור חברות ליסינג או חברות יצרן שניתן להשיג מהן רכבים טובים במחירים משתלמים.

כמובן לא משנה אם אתם רוכשים רכב מאדם פרטי או מחברת ליסינג חשוב לבדוק פיזית את הרכב ומצבו, כמה קילומטראז' הוא עשה וכו'. אצל חברת ליסינג לכל הפחות תקבלו פנקס טיפולים שעבר הרכב ותדעו כי רכבים הנמכרים כרכבי יד שנייה בחברת ליסינג עוברים מעט טיפולים והשבחה לפני שהם נכנסים לקטלוג המכירה, זאת כדי לא לפגוע בשם החברה ולמכור רכבים תקולים למשל.

תוכן העניינים