רכבים למכירה בצפון

Facebook
Twitter
LinkedIn

רכבים למכירה בצפון – האם המחיר משתנה לפי אזור?

אזור הצפון הוא אזור נהדר לבקר בו, לטייל בו וכמובן גם לגור בו. העניין הוא שלעומת אזור המרכז למשל שבו ניתן בדרך כלל להסתדר עם תחבורה ציבורית, באזור הצפון ברוב המקומות שתגורו בהם תצטרכו רכב פרטי כדי לנייד את עצמכם ממקום למקום. על כן תצטרכו לחפש רכבים למכירה בצפון שיכולים להתאים לצרכים ולתקציב שלכם, בין אם מדובר ברכבים חדשים או רכב יד שנייה. רכישת רכב זה לא כמו לקנות אוזניות או מוצר אחר של כמה עשרות או מאות שקלים. לכן חשוב לבצע זאת בצורה מושכלת, מחושבת ולבדוק היטב את הרכב שאתם עומדים לקנות.

ממי ואיפה ניתן לקנות רכבים למכירה בצפון?

ההתלבטות הראשונה תהיה ממי לקנות את הרכב? מאדם פרטי? סוחר רכבים? חברת ליסינג? סניף של היצרן? וכו'. לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו אולם לרוב נמליץ לכם על חברת ליסינג או אדם פרטי. כאשר אתם רוכשים מאדם פרטי אבל תצטרכו לבצע עוד כמה בדיקות לרכב כיוון שישנם לא מעט אנשים שינסו להסתיר תקלות שונות של הרכב לפני מכירתו.

רכישת רכב לפי אזור בארץ צפון, דרום או מרכז – האם זה משנה במחיר?

כאשר אתם רוצים לרכוש רכבים למכירה יד 2, או חדש בצפון, דרום או מרכז אתם רוצים להגדיר את התקציב שלכם, את סוג הרכב שאתם מחפשים ואפילו לבצע סקר שוק ולראות שהשאיפות שלכם תואמות את התקציב שלכם. לאחר מכן יהיה עליכם לבדוק היכן כדאי לכם להשקיע ולקנות את הרכב. יש אנשים ממרכז הארץ למשל שמעדיפים לעלות לצפון כדי למצוא רכב לרכישה וזאת משום שבאזור הצפון תוכלו למצוא רכבים במחירים מוזלים יותר מאשר במרכז.

האם זה תמיד בכך? ובכן לא תמיד. ישנם אנשים פרטיים שלא משנה באיזה אזור בארץ הם יגורו הם ירצו מחיר מחירון או מעט פחות מזה על הרכב שלהם אולם לא תצליחו להוריד אותם מעבר לכך. יש גם את חברות היצרן שיספקו לכם רכבים באותו מחיר, כמחיר רשת על המוצר, בכל סניפי החברה בכל הארץ. לעומת כל אלה, חברות ליסינג וחלק מהאנשים הפרטיים כן יזכרו שהצפון עדיין נחשב לפריפריה ביחס למרכז וגם ההכנסה הממוצעת במשכורתו של אדם ורמת החיים שונה מאשר מזו שבמרכז הארץ. על כן גם המחירים בכל דבר הנם פחותים יותר, החל מדירות, דרך רכבים ועד למוצרים בסופרמרקט. זו הסיבה מדוע גם אנשים מהמרכז לעתים מחפשים רכב למכירה בצפון הארץ ולא רוכשים את הרכב שלהם במרכז.

בחירת רכב לפי אזור מחיה בצפון – כמה דוגמאות:

  • רכב למכירה ראש פינה – ראש פינה היא מושבה מקסימה וציורית באזור הגליל העליון, צפת וחצור הגלילית. כדי להסתדר במקום תצטרכו להיות ניידים עם רכב ולכן תוכלו למצוא באזור רכבים לרכישה במחירים אטרקטיביים. ככל הנראה רכיבים עמידים, המחזיקים לאורך שנים רבות ומתאימים לנסיעות ארוכות יומיומיות (כמו למשל בין הבית לעבודה).
  • רכב למכירה טבריה – העיר טבריה היא עיר נהדרת בצפון הארץ, סמוכה לעפולה ואזורים נהדרים אחרים. העיר משלבת בין הרים סמוכים ודרכים מעוקלות לכבישים עירוניים מסורתיים. כדאי להצטייד ברכבים חזקים שיתאימו לאופי הנסיעה באזור.
  • רכב למכירה חיפה – חיפה היא עיר הבנויה על הר ואם לא נסעתם פעם בכבישי חיפה לא חוויתם נהיגה קשוחה מעולם. סמטאות צרות, עיקולים וכמובן אינספור עלויות וירידות פשוט מצריכים רכבים עם מנוע חזק ועמידות לאורך שנים. מומלץ לרכוש רכבים מתקדמים ואיכותיים וזה ככל הנראה מה שתמצאו לרכישה באזור.

לסיכום: כאשר אתם מחפשים רכבים למכירה בצפון כדאי לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים, ביניהם: הגוף המוכר, מצב הרכב והתקציב שלכם. כמו כן מומלץ להתאים את הרכב לצרכים שלכם, לאזור בו אתם גרים ולכבישים בהם תיסעו מדי יום. גם אם אתם גרים במרכז מומלץ להגיע למצוא רכבים למכירה בצפון כיוון שבדרך כלל גם תמצאו את אותם רכבים רק במחירים זולים יותר.

רוצים לקבל מימון ישיר לרכישת הרכב שלכם?, עדיין מחפשים רכבים למכירה בצפון, דרום או במרכז? מוזמנים להיכנס לאתר loan4all לבירור תנאי מימון ולאתר תן לי ביטוחים לבירור עלות הביטוח.

 

תוכן העניינים